cheek piercing, bordello shoes, trophy queen, doe eyed cartoon pinups fuckup... ah de e typ så de e just nu

                               Kan man säga att man har ett behov av tröst shoping?
blir på något sätt på bra humör då...






dessa måste jag ha, men som sagt jag köper dom inte från sverige.. utan från polen mycket billigare hihi



och nya till cheeksen..


och denna fast med mint grön topp.. som plånbok.. mmm
 gillar inte dom stora så mycket..
ja... jag måste... och typ tusen andra grejer jag bara behöver just nu..
mm jaja..
förövrit är have2have.se en bra sida.. hmm slå mig...



förövrigt jobbet går så sjukt bra..och allt annat också..

  Han e 18 år, han har rågblont hår
den där perfekta pojken man aldrig får hans blick var sval som en december dag
och sättet hans kropp rörde sig var det bästa jag sett han var så jävla fin,och orden han sa dom var alltid bra spelar ingen roll va han sa det var så bra vad han än sa så var det till mig,den där fantastiska varelsen var min...
han får min värld att stanna och när han tittar på mig puttar mina läppar för jag väntar på en kyss..
vill ha honom vill se hans kropp han e de sexigaste vakraste jag sätt och han tar sina händer runt mig och drar mig nära sig är de som att allt blir tyst runt om kring.. han är allt de som alla andra inte varit..

sjukt obehagligt.. fy fan
 ne jaja nu e de fredag, sista dagen på denna veckan...
ska ha mys helg me min (P)


skit ner er era horor hej då..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0