Fy på dig Therese...



fy på mig, men som dom flesta vet, så e ju min största svaghet skor även öl ostbågar och fina killar..
men kan nog helt ärligt säga att skor ligger högst upp, och är  ledsen, glad ja oavsätt va jag är och vilken tid på dygnet så mår jag betydligt mycket bättre av skor, de räcker med att bara titta på skor.. ja och det gjorde jag ju nu, och kännde att om jag ska göra bra ifrån mig måste jag belöna mig själv...  nu har jag lite lunch rast och när jag skulle gå ut till köket och ställde mig upp såg jag att jag fick mail från nelly.se... den sidan är mitt straff för något jag gjort typ...  börjar gå ut till köket, försöker fundera ut va jag ska äta.. hmm ächh makaroner och bacon mm de går alltid hem... nu kan jag inte hålla mig skuttar till datorn och tycker in  n-e-l-l-y.-s-e och svär sammtidigt.. viste ju att kännslan av nyförälskelse skulle komma igen, fast de e nog de som gör att jag älskar skor,  du ser ett par skor du börjar tänka på va man kan ha till skorna, vilka klänningar vilka jeans vilken väska?
kännslan av en framtid med skorna gör att man länktar, och dagar då jag e ledsen kan jag sätta på mig ett par fina skor äta massa godis och dricka mjölk en hel eftermiddag i mina fina skor ensam i min soffa.. nå väl...
har jag tråkigt testar jag alla min skor, dammsuger lagar mat och sminkar mig kännslan av höga fina skor på får mig att känns mig fin lite lyxig och sexig hahaha

ser ett par skor med kärlek från första ögonkastet...
och ja, ett par till... och ett till...
funderar vilka som är finnast



nå väl jag kan inte välja, så dagens köp blev..





ingen kan klandra mig, ingen kan bli arg, de e ju faktist en del av mitt nya hem, jag ska ju klä en vägg med skor fina skor..  och sen har jag ju alltid sagt att jag gillar så där gammalt amerikanskt nu tänker alla på 50 tal.. njaaa men mer contruy.. och detta lär min gammla arbets kollega s-s mig att de heter shabby chic..

så eftersom jag har bestämt att lägenheten ska va fylld med stora ljus fina skor och shabby chic så måste jag ju faktist börja samma köpa och bestäma... för de e ju bara 1 och 1/2 månad kvar till jag flyttar ner en trappa..

och för er som undrar så här kommer lite shabby chic insperation









typ en sådan säg har jag önskat mig, fast den jag vill ha tycks inte finnas i sverige... kanske i tyskland..




nåväl nu har jag ätit upp och nu e de dax igen.. phuuu..
vet ni hur lycklig jag är med mitt nya jobb...







hej då era horor... puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0