Fucking perfect...


Yeah, oh, oh baby, pretty baby..!
Pretty pretty please, don't you ever ever feel
Like you're less than f*ckin' perfect
Pretty pretty please, if you ever ever feel
Like you're nothing, you're fucking perfect to me
You're perfect, you're perfect!
Pretty pretty please, if you ever ever feel like you're nothing
You're fuckin' perfect to me...


Hur fick jag denna tur?

va på möte i göteborg och min hemsida jag ska jobba från har tagit form, den är enkel stilren och perfekt, utväklaren för katalogen jobbar just nu med den perfekta framsidan, vet ju hur jag vill ha den och hur den ska se ut men måste hitta rätt färg, med en twist av neon, yxa, kniv och stål i gula nyanser en lite anblick av lång och gammal traditon, med glansigt fodral hahah på hittigt va? hahah och vi har cr på detta nu och nu ska vi få ihop de snyggt, och jag vet hur..  allt flyter på som fan, känndes så bra i går, man kan allt bara man kämpar för de.

på tal om något era värdelösa offer, jag hade telefon möte med ***** om en helhetslösning, gud va de ska va besvärligt att vara kund ibland alltså hahah.. nu har jag iallfall fått ordning på mobiltelefonin och det är beställt, nu måste jag bara kolla  allt med faxen, börja prata med en brud om fasttelefoni, jobbigt är de när man får lära dom saker... hon säger med en rätt irriterad ton, ja du va ju väldigt på läst. hmm hahaha ahh vist svara jag.. seru pluggat på, forsätter att förklara hur jag vill ha de, och förklarar även att hon får kolla på våra fakturor, du vi ofta använder romning i visa affärsresor, och att de måste gå att lösa detta, och att han som står på förtaget inte är så bra på svenska för han e tysk men han faktist har ringt in och bet om utlands tilllägg och ni får lösa någon kredit på detta då det inte håller. helt oaccseptabelt då vi annars bytter till en konkurent som ligger bättre i priser efter er.. och nu när jag kommer in som ansvarrig för det mesta får de bli ordning på detta, då jag vill tt allt ska funka.

hahahaha... hmm sluta i att jag fick en grattis telefon, 3 månaderfritt och xxxx i kredit för fel hantering av åtgärd.

så nu känner jag mig öjd med de, dock e min fast linna ej fixat än till faxen då jag kolla sista utflyttar nr och  lösa massa annat med dom som bor i lägenheten under så jag kan ha ett flytt datum för den och så där.. phu..


nå väl måste kila te banken och fixa lite, sen handla lite till kontoret, sen i kväll blir de birra med prinsessan och bäste från källby...








á túnfífill er að verða á eldinn valds ég orðin ein með þér

Þegar fuglar missa hugur þeirra til fledge þegar þinn dagur mun vera bitur, ég veit að mín verður farið í gegnum.
 án þess að hika, ég hef mátt í hendurnar og þú ert ekkert meira en dropar af svita rennur úr fingrum mínum þegar ég stend í hendur við gyðja mín .. nú hef ég völd.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0