Enu en avslutad arbetsdag..

fast när man har kontoret hemma, så blir de aldrig att den blir avslutat blir bättre när jag har ett kontor och kan stänga dörren...  nu har jag allt överallt högt och lågt av post it lappar pärmar papper m.m...




hur som helst, nu e det helg och ska snart hämnta mini me, och i kväll blir de soft måste dock plocka lite ska komma någon och titta på lägenheten i morgon, ni vet att min vindsvåning på 70kvm är ledig.. hallåååå???
hör av er...

i morgon ska ju ut till (s) för att greja lite och så att mini me får springa runt i snön och busa..


ne, nu orkar jag inte skriva mer...



sug kuk era slynor.. hej då..






ψ potestate mea sit potestate purissima

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0