Brutal Attack - Carry me home


ett helt sjukt slut och en tokig början?

nå väl..  ni ska få en lista på saker jag gjort 2010 och en lista på grejer som måste göras 2011.


Done: 2010

1.Varit skit full på hammerskin fest i tyskland.
2.Tattuerat örorna.
3.kissat i en snö driva och trillat.
4.varit och tittat på horhus i polen.
5.blivit blåslagen.
6. skällt på en tant på bussen.
7. gråtit mig till sömns för jag saknat min lilla son så mycket.
8. blivit fotad för massa roliga grejer.
9.spelat in början på filmen om terror med en av dom söta killarna i accsidents.
10. skaffat katt.
11. slaktat en get.
12.varit rondgirl för rockadolly på time to fight.
13. köpt på tok för mycket skor.
14.bytt jobb.
15.Gjort slut med (tysken) ca 8 gånger.

och band:

madsin
ultimathule
hotrod frankie
london dies hard
kategori C
völund smed

och x antal nshc band när jag varit i tyskland.
och massa andra band.


Will do 2011.

1.göra cheeks
2. satanic stomp
3.gör klart armarna
4. börja med ryggen.
5.spara klart till sillisar


nja och så klart titta på massa bra band.

Nu har jag käkt lite frulle nu, ska jag fortsätta jobba, mycket att göra nu dom första veckorna för att få upp den nya strukturen och få ordninga på en evighet av papper... hahah


leta bra fax, skriva nytt mob abb mobilt bredand?

okej ?? men va e bra ?



nå, skriver väl mer i kväll ?=)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0