Bordello, polen och 1870.


Dom e på väg hem till mig ♥

ja, helgen har varit galen, sjukt mycket att göra och nu tar jag lite rast.
fredag... jobba hämnta pelle laga mat.. och bara slö i soffan.
lördag loppisar och (bossen) och sen lägga handpenning på den sjukt fina köksgruppen..



och så hämntade jag det i går, de e gråvit och revoverat för ca 2 årsen och köksoffan e från ca 1870 och stolarna och bord e 1880-1885 ca. woohoo..  har ju betämt att mitt nya helm enbrt ska ha saker som är gjorda innan 1955
försöka iallfall och då får de kosta va de kostar vill.  dock går de ju så klart inte att få allt gammalt dator och tv och (prinsens) leksaker hahah säng och sånt där fast jag letar sängstome vill ha någon gammal, stor och pampig helst kanske med sänghimel eller med väldigt höga gavlar.
har inte hunnit titta så mycket men vet vad jag ska ha hahah...
dock får allt som jag köper så i en (bossens) lager lokal/ladda tills jag ska flytta så dom som jag hyrt som flytt hjälp får ta med de jag köpt, har inte plats nu.
mmm och för att de inte ska bli massa prat eller missforstånd så ja, jag har hyrt flytt hjälp och flytt städ, inte för att jag e lat eller bortskämd eller för jag har råd utan för att jag inte hinner lägga tid på att städa eller ställa mina möbler där jag vill ha dom jag måste hålla företaget i rullians för tid är pengar skulle jag flytta och städa själv så skulle jag få ta ledigt och stänga ner allt en helt vanlig vardag funkar inte  och jag hinner inte de.okej nu tänker säkert folk, men vadå du ska flytta en vådning ner, ja va bra då behöver jag bara bära min dator , fax och skrivare pärmar m.m ca 46 steg och ja trappstegen ner är inräknade men jag måste också vara tillgänglig på telefonen hela tiden...måste ha koll på min mail, hemsidan och leveranser. det är därför så nu vet ni det så slipper de bli liv om det. och ni får gärna komentera om ni har något att säga....

nåväl efter att jag hade köpt köksmöblerna i går åkte vi till (bossen) ochjag och hans sambo satt och kolla lite på nätet, hon e från polan och visade prisskillnaden på allt som en tjej vill ha, och jag och säkert 10000 andra tjejer fantiserar om bordello skor, och som dom flesta vet kostar dom mellan 1000-1500 in sweden haha kiss my ass.. okej att jag brukar lägga mycket pengar på skor men på något sätt tar de imot, när de finns billigare och ja  viva la polen i mitt hjärta ca 400 kr med frakt och dom e mina samt underkläder från victoria secrets (dream angels) phuu trodde jag skulle dö och ville klicka hem allt, så nu ska jag testa lite med dom grejerna först och se om jag blir nöjd.. sen lär de bli mer shoping, klart man vill ha mer för pengarna.. hahah de kändes som att va på ullared typ.. hahahha
de jag nu handlade för ca 800kr har nog ett värde på kanske 3500?


nog om det, nu börjar rasten ta slut och jag ska forsätta med allt, har en offerförfrågan och lite sånt, fixat de sista med tele2 i dag med gött.. nu e de bara invänta skanova.. purrr..
för somliga går de sjukt bra och framgång i allt..


hihih.. va brukar man säga? hmm den som skrattar bäst är den som skrattar sist.. in your face!


tjing tjing ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0