Vila i frid? eller sluta gnäll? det är vårt eget fel.

Sitter och svär www.aftonbladet.se... de första jag ser är stakars emil död pga sjuksköterska!

haha vilket jävla skämt dubbel moral fanskap läser halft mellan raderna minnes sida på facebook, redan där blir jag arg!  

Vila i frid Emil Linnell * 31-05-1987 † 30-01-2011

Jon Hedenmalm
skriv inte RIP, det är repsketlöst :( en person som avlidit förtjänar mer än en amerikansk förkortning. Har man inget bättre att säga än tre bokstäver behöver man inte säga något. Artikeln om emil berörde mig djupt. Fy fan för att inte bli tagen på allvar. Vila i frid emil, och hoppas du får det bättre på nästa ställe.


hahaha va fan vadå skriv inte rip? hahaha skojar människan va fan skaffa inte någon fönedrande jävla facebook sida..

läser längre ner..någon gnäller på den svenska sjukvården?!
då börjar jag fundera, hur va de nu igen symetri-asymetri?
minns ni?   forstätter läsa.. tills jag hittar

citerar-Det är rent av för jävligt att det ska behöva gå till så här i sverige när man ringer SOS och är dålig som fasen och att inte dom tror på han. Det ska ju inte få hända sådana här saker helt enkelt. R.i.p



men min fråga är nu är jag konstig om jag skyller detta på penga brist? är jag konstig om jag säger att alla ni som helt plötslig känner sjuk medlidande till denna familj som mist sin son tror att de då hjälper att lägga mer pengar på ett mångkulturelt Sverige?  tjejen eller killen som gjorde bedömningen? vem va hon eller han? en vikare? någon som inte är helt färdig utbildad som fick hopa in natt och jobba? för att dom som jobbat med det i 20 år men som är underbetalda pga penga brist inte vill jobba kväll?
 vird och vänd på varje sten för att se vart de leder och i slutet står vi där en hel arme med människor som säger va vad det vi sa?

och nej jag är inte rasist nasist eller what ever.. men jag har också ett barn och vet inte va jag skulle kunna göra elle skulle va kapabel till att göra om något skulle hända min son om hans liv låg i någon annas händer, som inte tog de på allvar, dock e jag kanske mer trångsynt och ilsk än att starta en facebook och tro att de ska hjälpa hade nog åkt och dödat människan men va hjälpet de då det är vårat eget fel de e vårt fel att de har blivit så här de e vi själv som har gjort detta... men de e lätt att skylla i från sig de e lätt att säga hur något ska vara och inte handla därefter...

detta är bara en händelse då någon gemnför med (men vadå, de ska ju var sverige) bhuuu...  Mmm va bra är vi överens nu?




HORLIV...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0