Dirty nasty wet...




Mmmm tråk dag..
vill ha stång hemma och dansa vill ha massa nya skor..
vill ha ny bikini och vill ha min älsk här..

bhuu.. gnäll gnäll..  ja, i dag e en sån dag..
hahaha.. finns inte såå mycket att göra i dag väntar mest på respons, och omvandling av kalkyler för att kunna göra en sammanställning phu svårt ord hur stavar man samman ställning? samanställning? ächh jajja inte så nog.. de e ju räkna och prata jag ska göra inte stava hihi jaja.. så va gör man lixom när man e klar och väntar..
man målar naglarna smörjar in benen.. hmm tittar på massa söta skor på nelly.. fy jag har hittat ett par som är TO DIE FOR.. hmm fast de e för tididgt i månaden för att beställa.. Hallåå.. jag ska ju hålla en budjet nu.. kan ju inte shopa och så där som innan... hahha tur e väl de dock för jag mår illa när jag tänker på de.. hahha

jaja, hmm måndag undra va som händer i helgen??
någon sa TATTOOO mässan i gbg..?? mm kan ju va något ;)



ne era horor, nu ska ja svara på ett mail..

hmm fresten fattar inte varför så många läser min blogg fasten att jag typ aldrig skriver hahha era Losers...


FIS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0