Typ, zombie...




hujeda mig...

fy fan va trött jag är i dag elle, men min prins va helt övertygad om att han va tvungen att gå upp för annars skulle han missa bolibompa, så jag krängde på mig kläder vilket hör till ovanligheten (trosor och sockar är de och ett glas mjök och en stor kopp kaffe är det som brukar vara morgon rutinen fast om ca 2 timmar) hursom kläder på och utsnubblandes i köket för att göra kaffe och försöker smyger, för de de söver ju folk i halva lägenheten.. hahah.. nåväl nyvaken och förvirrd välling i kaffefiltret, och storförvirring phuu livet vart hårt, pelle skriker mamma ligger en mask på golvet och pekr på något i mörkret hmm ne pelle de e (O) tattueraren i en sovsäk hahah..

ja, jisses förövrigt kom de 4 förvirrade pojkar kl 01 ..

dagen kommer ägnas åt att visa vanliga svenska saker och sen tattuerings studio i min lägenhet hahah..


sjukt att  mina tankar är några mil här i från, TYP 26?
ne fy fan va obehagligt...






era kuksugande ulvar brinn i helvetet.. med all kärlek från mig..

och morgonens tänkande blir den dikt...




Han höll mig mot sitt bröst
och lärde mig en skön kunskap.
Ögonblickligen ropade jag ut allt
- inget höll jag kvar -
och lovade så att bli hans brud.

Jag gav honom min själ
och allt det jag ägde var hans.
Jag har ingen flock att vårda
ej heller något annat värv.
Det enda som styr mitt liv är kärleken.

Om du ej längre ser mig
vallande fåren runt bergen,
säg att jag är förlorad, säg att
när jag svävade in i kärleken tillät jag mig
att förloras och då
erövrades jag och blev fri.


Kommentarer
Postat av: Linda

Saknar dig som fan! <3

2010-12-30 @ 10:00:59
URL: http://besatt.scar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0