Hej igen!

Nu kanske ni undrar, varför? en gång till?
va sysslar hon med?

jo, jag hade ju blogg.se först sen blev jag trött och ville göra en helt ny testade metrobloggen men ne, sorry de funkade inte hahaha.. så nu e jag här igen.

och nu med mitt nya jobb lovar jag bättre uppdateringar hahah.. och sen kommer den la vara som dom två andra, mitt liv, mina åsikter, mitt beroende till skor kläder och annat töntigt...


kan väl börja med att säga att jag klicka hem ett par nya skönheter i dag .. blir het varm innomborts dessa e speciella de blir mitt 120 par skor all kärlek till dom. hipp hipp hurra... blir nog dom jag ska ha på nyår.
va förövrrigt på rean i dag, och de va ren besvikelse hmm som vanligt hitta dock lite grejer till pelle och två tröjor typ vardags tröjor och nya doft ljus... har ingen lust att shopa kläder allt jag kan tänka på är den nya lägenheten 110 kvadratmeter öppen spis, balkong 2,60 till tak and im in love 5 rum och ett eget walkincloset på 12 kvm eget kontor, stor matsal angränsande till kök och stora rum, stora sovrum och 2 fina toaletter en med duch och en med badkar. men de som är bäst är walkincloset <3  4 stora gadrober och jag har hittat perfekta skohyllor åhhhh de kommer bli så skönt.. fast de bästa är ju och va jag tror kommer få er att börja skratta är ju att njaa hur ska jag säga de, ahh jag har ju ångest vill inte lämna detta huset, och ne de behöver jag inte för jag ska bara flytta en våning ner, hihihi...  som ni vet bor jag i en 3 familjsvilla med storträdgård mit i centrala lidköping huset e från börjarn på 1900 ca och jag älskar det.  jag behöver större yta nu och bor ju på en vindsvåning med snetak och stenmurar takbalkar och annat mys och de gör ont i hjärtat att behöva lämna detta men måste ha ett kontor och så där.. och ja min takvåning blir ledig 1 mars hihih... tror annons kommer komma ut men säg till  om ni är intresserade.


ne, nu ska jag snart lägga mig.


Tjing Tjing...






Kommentarer
Postat av: Fanny

Fan du MÅSTE lägga ut bild på nya lägenheten när du kommit till ro med möbler och så :D

Vart ju nyfiken!!!

2010-12-28 @ 23:17:05
URL: http://fysh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0