BLOGG RAPE!!!

Yes
.Jag är inne och bloggrapear Tess lite (A)

Det är Jag som har gjord designen till hennes blogg och tog mig friheten att göra ett inlägg för att tala om d för er hihi. Hoppas hon inte blir arg ;)

Jag tänkte göra lite PR för mig själv haha
Så behöver du hjälp med designen så hittar ni mig antingen på min blogg: Fysh.blogg.se Eller så kan du skicka ett mejl till [email protected] 

Ha d bäst så länge och Tess, Jag hoppas du blir nöjd och hojta till om d är något du vill att jag ska ändra, lägga till, ta bort... 


Ps. Glöm inte att följa Tess och mig på bloglovin ;)
I know I do!!!

  
Bjuder på denna. För jag är så extemt sexig <3

Mvh Fanny !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0